Povijesno iskustvo građevina kružnog tlocrta, čije su jezgre uglavnom zaklonjene od pogleda izvana, neminovno je prilagođeno suvremenom dobu, njegovim zahtjevima za promjenom doživljaja i funkcionalnom dispozicijom prostornih segmenata. Cilindrični oblik poslovne zgrade Zagrebtransa (školjku je projektirao Ivan Drvar) ne proizlazi iz tradicije, i doživljavamo ga primarno kao neobičnu graditeljsku gestu u poslovnoj zoni čiji se donekle definiran ustroj razlikuje od neposredne okoline u kojoj prevladavaju slabi arhitektonsko-urbanistički rezultati karakteristični za tranzicijsko-neoliberalni milje.
Amira Čaušević i Saša Košutić unutrašnju organizaciju prostora projektirali su stupnjevanjem poslovnih sadržaja raspoređenih na tri kata uz obode volumena objedinjena dvostrukom, oblikovno-funkcionalnom staklenom opnom. Prizemlje je djelomično segmentno zasječeno što pridonosi povezanosti vanjskog i unutarnjeg prostora.